poniedziałek, 6 lipca 2015

Rozdział 2-"Ich Koniec"

" [...] Poznali się w 1 gimnazjum.Od razu przypadli sobie do gustu.Dziewczyna była piękną blondynką a chlopak przystojnym szatynem.Byli przyjaciółmi.Nigdy nie chcieli być razem.Jednak gdy Dziewczyna miała wyjechać na stałe do Argentyny chłopak poczul sie dziwnie.Jakby tracił cały świat. [...] W dzień wylotu dziewczyny chcial wyznac jej co czuje na lotnisku. -Słuchaj..Ja Cię no wiesz.. -Ja Ciebie też kocham jak rodzinę hehe.Ja musze isc! Do wakacji! Przytulili sie i dziewczyna odeszła.Chlopak załamany słowami ukochanej nie umiał znalesc sobie nigdzie miejsca. Nie wiedzial ze dziewczyna tez go kocha.Lecz bala sie to wyznac.Po 10miesiacach dziewczyna wrocila.Chlopak czekal na nią na lotnisku.Teraz obiecal ze wyzna wszystko.Poprosil ja zeby poszli sie przejsc.. -Posłuchaj.Ja cie kocham i to bardzo. -Ja..ja tez.. -Moze..wiesz zostaniemy para? -Tak! [...] Powiedzieli o zwiazku rodzicom.Nie zgodzili sie.Nie chcieli aby ich dzieci byli razem.Poraz kolejny zdecydowali ich rozdzielic. Zakochani nie chcieli na to pozwolic. Postanowili sie zabic.Razem. Zazyli tabletki ktore popili wodką.Ostatni raz zywi pocalowali sie. Chwilke przed odejsciem powiedzieli sobie "Na zawsze" I odeszli z tego świata w miłości.
Heej! XD Dzisiaj trochę inne opowiadanie. Tyle miłości XDD 
Ok to przepraszam,że nie da sie może czytać tamtego opowiadania.Może te będzie wyglądać lepiej.
W Piątek opowiadanie o Violettcie xxD
Dobra to byłoby na tyle! Do Piątku :))
Clarss :** 

3 komentarze:

  1. Wspaniały <3
    Czekam na kolejne wspaniałe opowiadanie <3
    Twoja kochająca wiernie Amcia.
    Podpisująca się pod
    Rosee ;3 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże Jula. To jest świetne *-* ❤
    Kocham ❤❤❤
    Loffki ~❤~❤~❤~
    Będę czytać :D <3

    ~Pani Black 😹😹😹

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie powiem , Sposób Pisania dość Orginalny. Jeszczę się z Takim Nie Spotkałam.To One Shot? Bo tak troche się pogubiłam. No nic Czekam na Rozdział 3. A może 3 One Shot? Ogh.. naprawde nie wiem, Ale skoro oni nie żyją to to raczej Jedno Razowe Opowiadanie Czyli One Shot tak?? Dobra dosyć zabawy w Szerloka. Życze Weny i Zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    --> http://leonetta-true-love.blogspot.com/?m=1 Pozdrawiam
    ~Niebo

    OdpowiedzUsuń