niedziela, 5 lipca 2015

Rozdział 1-"Umiera"

 Dziewczyna- Brunetka,wysoka,szczupła,niebieskie oczy,zabawna.Ideał. Wszyscy postrzegali ją za zajebistą laske bez problemów.Miała chłopaka, Najlepsze Ciacho w szkole.Byli bardzo szczęsliwi-Jak mogliby nie byc?-Pasowali do Siebie bardzo. [...] W Dziewczynie zakochany był jeden z jej kolegow.Nawet przystojny Brunet z nieziemskimi oczami. Tylko on tak naprawde widzial w jej oczacz smutek..Strach.Dziewczyna i on zaprzyjaznili sie.Ona z kazdym nastepnym spodkaniem z chlopakiem czuła do niego cos silniejszego. Nie rozumiala siebie. Dziewczyna zapłakana,smutna,opuszczona pobiegla do lasu. Zatrzymala sie przy jeziorku.Popatrzala w odbicie wt wodzie i pomyslala "Nie nawidze siebie.Jestem nikim." Usiadla na ziemi -Ona Umierała w środku.- Rozpłakała sie jeszcze bardziej.Nie chciała tego wszystkiego co ją spodkalo w zyciu. Przed Oczami miala najwspanialsze chwile swojego zycia-Pierwszy pocałunek,Robienie zdjec z przyjaciolmi,Jej Rodzine.- W koncu postanowila zrobic cos co jej pomoze.Z butow wysznurowala sznorowki.Związala i podeszla do drzewa-Przy nim pierwszy raz sie pocałowała.-Chciala sie powiesic chwile przed smieercia powiedziala Ciche "Dziękuje Mamo,Zobaczymy sie jeszcze." I umarła po cichutku.
 Hej to mój pierwszy post na blogu xD Dzięki Amcia.
No Mam na imię Julka x
Mam 13/14 lat oks xD
Posty na blogu pojawiać sie będą w poniedziałki i piątki.
W Poniedziałki będą takie opowiadania jak te.
A w Piątki o Violettcie.
Okej Mam nadzieję że się wam podoba Do Jutra! :** Clrass

1 komentarz:

  1. Heej!
    Jezuu! To opowiadanie jest idealnie *-* Tak ja ci go zrobiłam xD
    Ale popracuj nad blogiem i wyglądem bo nie mogę czytać xDD
    Cudo! Weny moja droga :D

    OdpowiedzUsuń